Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

H Τζούλια Αλεξανδράτου τα λέει έξω απ΄ τα δόντια!


Οι απορίες γύρω από την Τζούλια Αλεξανδράτου δεν είναι ούτε άπειρες ούτε πρωτότυπες – και μάλλον δεν υπάρχει λόγος να είναι. Η ίδια πάντως δεν απαντά απαραιτήτως με μηνύσεις.





Κάποιες φορές απλώς απαντά «Λοιπόν, για να μη βασανίζετε άδικα το μυαλό σας: Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ στη ζωή μου ναρκωτικά, ούτε με ενδιέφερε ποτέ κάτι τέτοιο. Ζω υγιεινά, ακολουθώ συγκεκριμένη διατροφή, δεν κάνω καταχρήσεις.

"Όσο για τις βίζιτες, όχι, δεν έχω κάνει, ούτε πρόκειται να κάνω. Γιατί τα ποσά που ζητάω είναι τόσο μεγάλα, που δε θέλουν οι άλλοι να πάνε μαζί μου, όχι εγώ. Μια πολύ όμορφη γυναίκα θα δεχτεί προτάσεις, είναι κάτι που συμβαίνει καθημερινά. Αλλά αυτά που ζητάω εγώ δεν τα δίνει ούτε ο πλουσιότερος άντρας στη Γη. Κι αν βρεθεί ο τρελός που θα το κάνει; Ε, τότε, όπως μου έχει πει κάποιος, “Για τόσα λεφτά, ακόμη κι εγώ θα του καθόμουν”».


Περισσότερη κατάθεση ψυχής απο την Τζούλια στο Nitro που κυκλοφορεί...

3 σχόλια:

  1. E loipon filarakia, kai koka kanei kai vizites.
    Exei flomwsei ton kosmo psemata.
    Mi mou peite oti tha thn ksanapistepsete meta apolo to paixnidi me to oti den iksere k kala oti ti gyrnane video??

    ΑπάντησηΔιαγραφή