Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Μαριάννα Αναγνωστοπούλου: Δασκάλα Αγγλικών


Γιου αρ μπγιούτιφουλ. Αϊ λαβ γιου.


Πάρτε μάτι παρακάτω τις υπόλοιπες φώτος της και διαβάστε τι είπε!






Η μελαχρινή κουκλάρα που βλέπετε, εκτός του ότι είναι καθηγήτρια Αγγλικών, είναι και εντελώς ακομπλεξάριστη και απελευθερωμένη από ταμπού, πράγμα που θα διαπιστώσετε διαβάζοντας τις παρακάτω αράδες.

Την έχεις πέσει ποτέ σε μαθητή σου;
Είναι πολύ μικροί οι μαθητές μου, βρε ανώμαλε! Πάνω από 7 δεν είναι κανείς τους.

Άμα δει κανένα πιτσιρίκι το περιοδικό σε κανένα γραφείο του μπαμπά του, τι θα πει;
Οι γονείς είναι το θέμα τι θα πουν! Αλλά, εντάξει… Κι αυτό μια δουλειά είναι.

Τι άντρες σού αρέσουν;
Θέλω να είναι αρρενωπός, δεν με νοιάζει να έχει κοιλίτσα, αλλά να έχω άντρα απέναντί μου, όχι κανέναν που να μοιάζει με παιδάκι. Ο Κανάκης, ας πούμε, είναι ένας ωραίος άντρας. Ή ο άλλος που έπαιζε στο Prison Break.

Ανήθικες προτάσεις έχουν γίνει;
Φυσικά! Βλέπουν τις φωτογραφίες στο Facebook, για παράδειγμα, και νομίζουν ότι κάνω άλλη δουλειά. Τα μηνύματα δηλαδή έρχονται ξερά: «Πόσο πάει η ώρα;».

Για ποιο μέρος του σώματος ακούς τα περισσότερα σχόλια;
Υπάρχει μια ιδιαίτερη προτίμηση νομίζω στον κώλο μου…

Πρώτη φορά: πού και πώς;
Στα 17 έγινε, σπίτι μου. Και μάλιστα είχε τύχει να φύγουν οι γονείς μου για το χωριό. Και όπως ήμασταν πάνω στην όλη φάση, χτυπούσε ασταμάτητα το τηλέφωνο. Ήταν η μάνα μου, που είχε ξεχάσει την πιστωτική της κάρτα. Ακόμα δεν το ξέρει!

Τώρα ξέρει! Άξιζε η πρώτη φορά;
Ναι, εντάξει, δεν είχα θέμα.

Είχες ποτέ άντρα στο κρεβάτι με... μειωμένες επιδόσεις;
Ναι, αλλά ήταν καλός στα... χέρια, οπότε, κατά κάποιον τρόπο, το παρέβλεψα!

Αγαπημένη position;
Των άλλων, στα τέσσερα. Εμένα μου αρέσει να είναι ο άντρας από πάνω!

Παραδοσιακή, ε; Υπάρχει όμως φαντασία στο σεξ;
Έχω πάρα πολλά στο μυαλό μου, αλλά νομίζω ότι πολλές φορές οι άντρες φοβούνται να δοκιμάσουν. Αλλά έχω κάνει διάφορα.

Όπως;
Σε γκαράζ έκανα κάτι που ήθελα πολύ. Επίσης με δεμένα μάτια... Σε κάποιον είχα πει ότι θα πάμε σε ένα sex shop, θα διαλέξει ό,τι θέλει και μετά θα πάμε σε ένα ξενοδοχείο!

Έχεις ρίξει σφαλιάρα σε άντρα;

Ναι, την ώρα του σεξ. Πήγε να μπει κάπου που δεν τον άφηνα.

Ηardcore-ίλα! Πόσοι έχουν μπει;
Δύο.

Σ’ αρέσει ή κάνεις χατίρια;
Δεν τρελαίνομαι να το κάνω από πίσω, απλώς μ’ αρέσει η ιδέα της υποταγής. Και επειδή μου το έβγαλαν πολύ συγκεκριμένοι, γι’ αυτό….

Αγαπημένο μέρος που τελειώνουν οι άντρες;
Στο στόμα… Τους αφήνω!

Respect!

2 σχόλια: