Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

Περί μαλακίας και πάλι....

Γεια και χαρά,
Περί μαλακίας και πάλι θα ασχοληθώ σε αυτό μου το post.

Η μαλακία αγαπητοί μου που μας έχει προκαλέσει σοβαρή εξάρτηση.
Η μαλακία που μας δέρνει, η μαλακία που κουβαλάμε και οι μαλακίες που μας πουλάνε και μας σερβίρουν κατά καιρούς και εμείς σαν μαλάκες αποδεχόμαστε.

Αυτή η κατάσταση που σε κάνει να δημιουργείς το μικρόκοσμό σου. Να μη σε νοιάζει το τι συμβαίνει παραέξω. Αφού δε το δείχνει η ΤιΒι, δεν υπάρχει. Λες καμιά φορά, και όλα κυλούν ομαλά. Γαμάς, χύνεις και κοιμάσαι ήσυχος. Μόνο που δεν είναι ήσυχη η κοινωνία. Δεν είμαστε ήσυχοι εμείς. Δεν κάνω μάθημα, την άποψη μου λέω. Και δε γουστάρω καθόλου αυτό που φτιάξατε ρε παλιομαλάκες. Αυτό που οι περισσότεροι επιμένετε να υπομένετε χωρίς ενδοιασμούς. Λες και μόνο έτσι γίνεται. Α Δ Ι Κ Ι Α, Α Ν Ι Σ Ο Τ Η Τ Α και Λ Α Θ Η . Παντού. Από το πρωί μέχρι το βράδυ, με έχετε κάνει να σημειώνω. Τα λάθη, τις παραλείψεις, τις λαμογιές σας. Δε μου γαμιέστε όλοι ρε παλιομαλάκες! Δε θέλω να ζω έτσι. Μπορώ; ΝΑΙ! Και θα σας το χαλάσω το πάρτι. Πόσες βόμβες θέλετε; Δε θα σας κάνω τη χάρη. Το μπαρούτι το κρατώ μέσα μου. Θα εκραγώ ρε καργιόλια και θα σας μηδενίσω όλους. Όχι μόνο εσείς εμένα. Στα ίσα….
Η γενιά του internet και της πληροφόρησης. Και που πήγε αυτή η γενιά; Βλέπει Δρούζα για να γελάει; Στέλνει sms για να εκφραστεί; Δεν είμαι έτσι και δε θα γίνω. Θα πολεμήσω και όσο αντέξω. Με κάνατε να κουραστώ λίγο. Να σκεφτώ να εγκαταλείψω. 1-0. Άλλα το πρωτάθλημα δε κρίθηκε ακόμα. Με μουσική, με στίχους, με διάθεση, μέσα από αυτό το blog και ανθρωπιά θα σας καταστρέψω. Πες με ακίνδυνο ψώνιο. Πες με ανίκανο. Μη μου δώσεις καν σημασία…εγώ για τη πάρτη μου θα προσπαθήσω να σε αλλάξω. "Θα σου δώσω μια να σπάσεις, αχ βρε κόσμε γυάλινε…" και δεν είναι ρετρό διάθεση, είναι…απειλή …
Προσωπική ευθύνη. Βγες στο δρόμο για 2 ώρες. Δες τι σε χαλάει και αποφάσισε ΕΣΥ τι θα κάνεις για να αλλάξει. ΕΣΥ. Όχι η κυβέρνηση, όχι τα μέσα. ΕΣΥ. ο Κώστας, ο Γιάννης, ο Γιώργος, ο Αριστοτέλης, η Μαρία, η Κατερίνα, η Τούλα. Μη βολευτείς…τι νόημα έχει;
Ξόδεψε όλα τα λεφτά σου. Μη κάνεις παιδιά - σκυλιά - γάτες. Πέθανε και έχε ένα χαμόγελο στα χείλη.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ.
Δεν κάνω μάθημα, τη γνώμη μου κοινοποιώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου