Κυριακή 8 Μαρτίου 2009

του μάγκα του πολλά βαρύ

Καθόμουν που λέτε με τη σύζυγό μου και την κόρη μου σε ένα γνωστό ουζερί του Ηρακλείου και μια στιγμή σκάει μύτη ένα τύπος γύρο στο ένα και εξήντα με μία γκόμενα γύρω στο ένα και πενήντα (δεν έχω πρόβλημα με τα ύψη και τις εμφανίσεις των ανθρώπων, αλλά διαβάστε τι θα ακολουθήσει).
Ο τύπος βαρύς κι ασήκωτος σκανάρει όλο το μαγαζί για να βρει το super duper τραπέζι να καθίσει, τον πλησιάζει ο σερβιτόρος, του υποδεικνύει κάποιο καλό τραπέζι με θέα προς τη θάλασσα καθότι το μαγαζί ήταν παραλιακό, αλλά αυτό δεν δέχεται, θέλει να κάτσει σε αυτό που γουστάρει αυτός!

Να σας κάνω μια μικρή περιγραφή του τύπου.
Το τραγούδι από τα Ημισκούμπρια το "Greek Lover" το έχετε ακούσει; ε, κάτι τέτοιο ήταν και αυτός. Μαύρο ξεκούμπωτο πουκάμισο για να φαίνεται το δασύτριχο στήθος του, χρυσό σταυρό με χοντρή αλυσίδα, μαύρο παπούτσι με πέντε πόντους παπούτσι για να φαίνεται πιο ψηλός και στενό μα πάρα πολύ στενό τζιν παντελόνι για να επιδικνείεει τα γενητικά του όργανα.

Ρε παιδιά, δεν έχω κανένα πρόβλημα με το τι κάνει ή με το τι φοράει ο καθένας, αλλά με τη συμπεριφορά του, αυτό μέχρι να φάει και να φύγει έκανε άνω κάτω το μαγαζί με τις παραξενιές του και τις διάφορες μαλακίες του μόνο και μόνο για να γίνει το επίκεντρο και να ασχολούνται μαζί του.

Ε! όχι ρε πούστη μου σε αυτή τη περίπτωση θα το πω θα το πω και ας με που ρατσιστή ή ό,τι άλλο θέλουν.

Ρε μαλάκα είσαι ένα και πενήντα, ο καθρέπτης σε βλέπει και γυρνάει πλάτη και θέλεις να μας το παίξεις ο mister γαμάω;
Ε! άντε και γαμήσου!
Πάρε και αυτό το song special for you:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου