Δευτέρα 30 Μαρτίου 2009

Θέλω γυναίκα (το έχω ανάγκη πολύ...)

Γιατί να μην μπορώ να βρω και εγώ μια γυναίκα;

Αυτή είναι μια ερώτηση που αρκετά αρσενικά έχουν αναρωτηθεί σε κάποια στιγμή στη ζωή τους. Δυστυχώς, υπάρχει σπάνια μια σκληρή και γρήγορη απάντηση στην ερώτηση τους. Πολλά άτομα προσπαθούν να διαλογιστούν τον λόγο. Μέσω του διλήμματος αυτού, φθάνουν συχνά σε μια σειρά γελοίων εξηγήσεων.

- Είναι επειδή είμαι πάρα πολύ ντροπαλός, και όχι αρκετά επιθετικός;

- Είναι ο ανοιχτός μου χαρακτήρας;

- Μήπως είμαι άσχημος;

- Είναι το ότι είμαι πάρα πολύ παχύς ή πάρα πολύ λεπτός;

- Ή απλά δεν έχω τίποτε ελκυστικό για τις γυναίκες;

Όταν όλες οι άλλες εύλογες εξηγήσεις απορριφθούν, οι υπόλοιπες αφορούν το συμπέρασμα ότι πρέπει να υπάρχει κάτι λάθος σ’ αυτή τη ζωή.

Αρνούμαι να περάσω τη ζωή μου πιστεύοντας πως πέρα από την έλλειψη τύχης μου με τις γυναίκες, υπάρχει κάποιο έμφυτο πρόβλημα με μένα. Αντ' αυτού, είμαι πεπεισμένος ότι η κατάσταση μπορεί να εξηγηθεί εύκολα με καθαρώς επιστημονικούς όρους, μη χρησιμοποιώντας τίποτα περισσότερο από κάποιο στοιχειώδη στατιστικό υπολογισμό.

Για να μην είναι ο καθένας ύποπτος ότι τα πρότυπά μου για τις γυναίκες είναι πάρα πολύ υψηλά, μου επιτρέπετε να καθησυχάσω εκείνους τους φόβους με το να απαριθμήσω εκ των προτέρων τρία κριτήριά μου για την γυναίκα που ψάχνω.

- Κατ' αρχάς, η πιθανή κοπέλα πρέπει να είναι περίπου στα 21 συν ή μείον τρία ή τέσσερα έτη.

- Δεύτερον, το κορίτσι πρέπει να είναι όμορφο.

- Τρίτον, πρέπει επίσης να είναι εύλογα ευφυής. Δεν ψάχνω και τον θηλυκό Αϊνστάιν, αλλά να μην είναι και τούβλο.

Πιστεύω πως είναι απλές οι απαιτήσεις μου, με τις οποίες είμαι βέβαιος ότι ο καθένας θα συμφωνήσει μαζί μου και δεν είναι καθόλου αδικαιολόγητες.

Έτσι λοιπόν θα σας παρουσιάσω τώρα γιατί η πιθανότητα της εύρεσης κατάλληλου κοριτσιού για μένα σύμφωνα με τις τρεις παραπάνω σημειωμένες απαιτήσεις είναι τόσο μικρή ώστε να είναι σχεδόν αδύνατη. Με άλλα λόγια, γιατί δεν θα έχω ποτέ μια κοπέλα.

Θα προσπαθήσω να καταστήσω αυτήν την απόδειξη μου καθαρά επιστημονικά. Και πρέπει να σημειώσω, επίσης, ότι δεν θα υπάρξει καμία στατιστική πονηριά σχετική εδώ. Έχω αναφέρει όλες τις πηγές μου και έχω κάνει όλους τους σχετικούς υπολογισμούς. Σε κάθε περίπτωση που κάποιος επιθυμεί, να ψάξει για τυχόν λάθη, τα οποία είμαι σίγουρος πως δεν υπάρχουν. Τώρα ρίξτε μια ματιά στους αριθμούς.
Πληθυσμός στη Γη: 5,592,830,000


Αρχίζουμε πρώτα με το σημαντικότερο στοιχείο αυτής μου της μελέτης. Ο πληθυσμός αυτού του πλανήτη. Το εν λόγω στοιχείο της μελέτης μου ισχύει και δεν χωράει καμία αμφιβολία.
... πόσες είναι οι γυναίκες: 2,941,118,000


Είναι φυσικό πιστεύω σε αυτή μου τη μελέτη να μας αφορούν μόνο οι γυναίκες. Αν τώρα ενδιαφέρεται κάποιος άλλος για διαφορετικά μέρη του πληθυσμού, μπορούμε να το ψάξουμε μια άλλη φορά.
... στις "αναπτυγμένες" χώρες: 605,601,000


Τώρα περιορίζουμε το γεωγραφικό τομέα του ενδιαφέροντος μας στις αποκαλούμενες "αναπτυγμένες χώρες". Οι λόγοι μου δεν είναι ρατσιστικοί αλλά ούτε από την περιφρόνηση μου για εκείνους που αδικούνται οικονομικά, αλλά μάλλον από την απλή πιθανότητα. Οι πιθανότητές μου για να βρω ένα "μωρό" από το Σουδάν ή μια θεά από την Σομαλία, είναι δικαιολογημένα χαμηλές. Στην πραγματικότητα, θα περάσω πιθανότατα σχεδόν την ολόκληρη ζωή μου στην Ευρώπη, ή την Αμερική και ίσως την Αυστραλία.
... ηλικίας 18 έως 25: 65,399,083


Όντας ούτε παιδόφιλος ούτε σάτυρος, δεν θα επιθυμούσα η αναζήτησή μου για την αγάπη, να γίνει σε ηλικίες που δεν είναι νομικά αλλά κυρίως ηθικά αποδεκτές.
... ποιες είναι όμορφες: 1.487.838


Η προσωπική έλξη, είναι ο σημαντικός υποκινητής οποιασδήποτε σχέσης. Φυσικά, η ομορφιά είναι ένα καθαρώς υποκειμενικό γνώρισμα του οποίου η ερμηνεία μπορεί να ποικίλει από το πρόσωπο σε πρόσωπο. Ευτυχώς δεν είναι απαραίτητο για μένα καθορίσω την ομορφιά σε αυτή μου τη μελέτη εκτός από το να δηλώσω ότι πιθανώς θα είναι κατανεμημένη κανονικά μεταξύ του πληθυσμού. Χωρίς να μπώ σε λεπτομέρειες για τα γνωρίσματα που εγώ θαυμάζω, θα πω ότι για ένα κορίτσι που θεωρείται πραγματικά όμορφο, πρέπει να έχει τουλάχιστον δύο σταθερές αποκλίσεις επάνω από τον κανόνα. Από τη θεωρία βασικών στατιστικών, η περιοχή αριστερά της κανονικής καμπύλης α t z = 2 είναι


και έτσι είναι αυτός ο αριθμός με τον οποίο πολλαπλασιάζουμε την τρέχουσα λίμνη του πληθυσμού..
...και ευφυής: 236.053


Η νοημοσύνη μπορεί να σημαίνει διαφορετικά πράγματα σε διαφορετικούς ανθρώπους, όμως ησυχάζω ακόμα μια φορά από την οποιασδήποτε εξήγηση με τη σημείωση ότι, όπως τα περισσότερα άλλα χαρακτηριστικά, έχει μια κανονική διανομή σε ολόκληρο τον πληθυσμό. Υποθέστε ότι θα εγκαταστήσω για κάποια μόνο σταθερή απόκλιση επάνω από τον κανονική


από τον πληθυσμό πρέπει να απορριφθεί.
...και όχι ήδη δεσμευμένη: 118.027


Δεν θα μπορούσα να βρω καμία στατιστική όσον αφορά τον αριθμό των πιο πάνω κοριτσιών που είναι ήδη παντρεμένα, ή δεσμευμένα Μια άτυπη παρατήρηση και τα στοιχεία με οδηγούν για να πιστέψω ότι η αναλογία είναι κάπου περίπου 50%. Για λόγους ηθικής, δεν είμαι έτοιμος να την "πέσω" στα κορίτσια που έχουν συζύγους και φίλους. Συνεπώς, η μερίδα του γυναικείου πληθυσμού μειώνεται σημαντικά.
...και επίσης να με συμπαθήσει: 18.726


Φυσικά η εύρεση ενός κατάλληλου κοριτσιού που συμπαθώ πραγματικά δεν μου δίνει καμία εγγύηση ότι θα με συμπαθήσει και εκείνη. Να υποθέσουμε λοιπόν, όπως προηγουμένως αναφέρεται, ότι η προσωπική ελκυστικότητα διανέμεται κανονικά. Υπάρχει πιθανότητα 50%, οποιοδήποτε θηλυκό θα με θεωρήσει ελκυστικό. Στην πράξη, εντούτοις, οι άνθρωποι είναι απίθανο να θεωρήσουν μια σχέση καλή με κάποιον που η προσωπικότητα του μόλις τους αρκεί. Κάνω μάλλον συντηρητική υπόθεση, κατόπιν, ότι ένα κορίτσι θα έβγαινε με κάποιον εάν και μόνο αυτός ήταν τουλάχιστον μια σταθερή απόκλιση επάνω από την ιδέα μέσου όρου της. Σε εκείνη την περίπτωση, που αναφέρομαι στον προηγούμενο υπολογισμό μου, μόνο 15,8655% των θηλυκών θα ελάμβανε κάποια απο τα φυσικά χαρακτηριστικά μου και την προσωπικότητά μου ως αποδεκτά για πιθανό ρομαντικό δεσμό.
Συμπέρασμα


Έχω εδώ, μια ομάδα 18.726 αποδεκτών θηλυκών. Υποθέτοντας πως επρόκειτο να πάω με ένα νέο κορίτσι κάθε μέρα (αρκετός χρόνος για να γνωριστούμε), θα έπρεπε να μετρήσω 3.493 εβδομάδες προτού να βρω μία από τις 18 726 "αδελφή ψυχή". Όταν τελικά την έβρισκα, θα ήμουνα κοντά στα 80 μου χρόνια. Σαν Έλληνας γεννημένος προς το τέλος της δεκαετίας του '70, η υπολογιζόμενη διάρκεια ζωής μου είναι πιθανώς ελάχιστα περισσότερο από 70 έτη σύμφωνα με το μέσο όρο της πατρίδας μας. Έτσι μπορούμε να πούμε, ότι θα είμαι νεκρός προτού να βρω το παροιμιακό κορίτσι των ονείρων μου. Έλα όμως που μπορείτε να σκεφτείτε ότι και αυτή θα είναι πιθανώς νεκρή επίσης

Έτσι λοιπόν φίλοι μου, έχετε ένα αδιάσειστο, επιστημονικό, επιχείρημα γιατί δεν θα έχω ποτέ μια κοπέλα. Αν συμβαίνει να είστε ένα κορίτσι που τηρεί κάποιες από τις προϋποθέσεις μου, ας με απαλλάξει από το ψάξιμο. Αλλά σας προειδοποιώ, αντιμετωπίζετε μόνο τις πιθανότητες 157.060 προς 1 να είμαι και εγώ ο άντρας των ονείρων σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου