Τετάρτη 11 Μαρτίου 2009

Άμα ραγίσει το γυαλί


Ισχύει άραγε αυτό που λένε ότι άμα ραγίσει το γυαλί δύσκολα κολλάει και αν κολλήσει πάντα θα είναι εμφανή τα σημάδια της κόλλας και του ραγίσματος;

Στη πραγματικότητα έτσι είναι, όσον αφορά το ραγισμένο γυαλί και όχι μεταφορικά όπως αναφέρεται για τις ανθρώπινες σχέσεις.
Το γυαλί όσες φορές προσπάθησα εγώ να κολλήσω σπασμένα αντικείμενα από γυαλί, πάντα φαινόταν το ράγισμα και τα σημάδια από το κόλλημα.

Είναι όμως έτσι και στις ανθρώπινες σχέσεις, ισχύει αυτό;
Για μένα πάντως καλώς ή κακώς αυτό δεν ισχύει, έχω συγχωρέσει άτομα που μου έχουν κάνει μεγάλο κακό, που μου έχουν ραγίσει το γυαλί της ψυχής μου, χωρίς να φαίνονται τα σημάδια του ραγίσματος και της κόλλας.

Δε ξέρω, αλλά έτσι έχω μάθει και έτσι συνεχίζω, όσες μαλακίες μου έχουν κάνει, όταν δω τον άλλο να μετανοεί πραγματικά τότε κολλάω το γυαλί για τα καλά.
Έχω προδοθεί άπειρες φορές, αλλά πάντα όταν βλέπω ότι ο άλλος έχει καταλάβει το λάθος του, τον συγχωρώ.
Δεν ξέρω όμως αν αυτό ισχύει και για μένα, αν άτομα που λένε ότι με έχουν συγχωρέσει, έχουν καταφέρει να κολλήσουν το γυαλί το ίδιο καλά με εμένα.
Πιστεύω πως όχι, έτσι νιώθω τουλάχιστον από τη συμπεριφορά τους, από το τρόπο που με κοιτάνε.

Γιατί ρε γαμώτο να υπάρχει αυτή η διαφορά μεταξύ των ανθρώπων;
Ακόμα και τα ζώα έχουν καλύτερες σχέσεις μεταξύ τους.

Τελικά κολλάει το γυαλί, εσείς τι λέτε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου